top of page
Ostatnie posty
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Wyróżnione posty

WRO_BIEKTARIUM

Zacząłem od pomyłki w adresie strony na ulotkach wro:) Znaczy nie czas jeszcze na oficjalne otwarcie. W każdym razie gdyby ktoś się zabłąkał - Witam Serdecznie.

Pustawo tu jeszcze, nie umeblowane. Projekty czekają na ulokowanie w portfolio, nowe obiekty jeszcze nieobecne. Przyjdą długie jesienne wieczory to będę się udzielał. Póki co Obiektarium zmierza do Wrocławia. Pierwsza wystawa od czasów tej dyplomowej z 1999 r. Ja się zmieniłem, miasto moich studiów również. Pamiętam, dziwiłem się hasłom: Nowa era - zakupy u Hitlera... Tu we Wrocławiu, w dawnym Breslau? Wtedy odbierałem to jak groteskę. Teraz widząc jak w Europejskiej Stolicy Kultury pali się kukły, rozkładam ręce. Teatr lalek - ostateczny krach Pomarańczowej Alternatywy. Nawet krasnoludki dostają czasem do głowy...

Nic to, jadę. Obiektarium - skromna wystawka, za to bez jadu.


Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Google+ Icon
bottom of page