top of page
Ostatnie posty
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Wyróżnione posty

Śląskie Koleje Parowe

Dawno tu nie zaglądałem, blog przez długi czas był niewidoczny, jak ja.

Dziś postanowiłem coś dopisać, powiedzieć światu: dzień dobry!

Wydaje się, że moja książka "ŚKP" zostanie jednak wydana.

Po wyróżnieniu w konkursie wrocławskich WARSTW (które nie wiąże się z publikacją) postanowiłem spalić po sobie literackie mosty:)

Potem wróciło do mnie, że szklanka nie jest w połowie pusta, ale pełna.

Postanowiłem dać sobie i książce jeszcze jedną szansę.

Zobaczymy co z tego wyjdzie.

...łubu dubu, to byłem ja, Złomski alter-ego. Cudem ocalony z wypadku


Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Google+ Icon
bottom of page